SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

 

Ogólny zakres obowiązków

  • prowadzenie spraw administracyjnych pionu ekonomiczno-administracyjnego,
  • wsparcie pracy biura dyrektora oraz zastępcy dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych,
  • przygotowywanie i koordynowanie umów w zakresie działania działu ekonomiczno-administracyjnego,
  • kontakty związane ze współpracą z instytucjami kultury, 
  • prowadzenie rejestru umów, pism, zarządzeń i faktur,
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
  • współpraca z wszystkimi działami Teatru w zakresie koniecznym do wykonywania zadań,

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe: (preferowane kierunki humanistyczne)
  • doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie stopniu co najmniej średniozaawansowanym, na poziomie B2
  • mile widziana wiedza z zakresu działalności Teatru,
  • mile widziane referencje.

 

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • pracę w prestiżowej i wielokrotnie wyróżnianej także na arenie międzynarodowej, instytucji kultury (największej w regionie i jednej z największych i najważniejszych w kraju),
  • udział w unikatowych i ambitnych projektach artystycznych,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju.

 

Oferty prosimy składać w dziale kadr Teatru w Poznaniu ul. Fredry 9,  pok. –111 lub poprzez adres e-mail kadry@opera.poznan.pl