SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Ogólny zakres obowiązków
- prowadzenie spraw administracyjnych pionu ekonomiczno-administracyjnego,
- wsparcie pracy biura dyrektora oraz zastępcy dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych,
- przygotowywanie i koordynowanie umów w zakresie działania działu ekonomiczno-administracyjnego,
- kontakty związane ze współpracą z instytucjami kultury,
- prowadzenie rejestru umów, pism, zarządzeń i faktur,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
- współpraca z wszystkimi działami Teatru w zakresie koniecznym do wykonywania zadań,
Wymagania
- wykształcenie wyższe: (preferowane kierunki humanistyczne)
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie stopniu co najmniej średniozaawansowanym, na poziomie B2
- mile widziana wiedza z zakresu działalności Teatru,
- mile widziane referencje.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- pracę w prestiżowej i wielokrotnie wyróżnianej także na arenie międzynarodowej, instytucji kultury (największej w regionie i jednej z największych i najważniejszych w kraju),
- udział w unikatowych i ambitnych projektach artystycznych,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju.
Oferty prosimy składać w dziale kadr Teatru w Poznaniu ul. Fredry 9, pok. –111 lub poprzez adres e-mail kadry@opera.poznan.pl