.

.

 

ZWROTY BILETÓW

Zwrot środków pieniężnych przysługuje za bilety zakupione na odwołane spektakle od 20 marca do 21 czerwca br. Bilety za odwołane spektakle będzie można zwracać do końca 2020 roku. Pełną listę spektakli, na które przysługuje zwrot, znajdziecie Państwo TUTAJ.

 

BILETY ZAKUPIONE W KASACH TEATRU

Od 17 sierpnia ponownie zostaną otwarte kasy biletowe Teatru Wielkiego.

Zalecamy dezynfekcję rąk, zachowanie bezpiecznego odstępu oraz używanie maseczek ochronnych na twarz.

 

BILETY ZAKUPIONE NA STRONIE www.bilety.opera.poznan.pl

Bilety zakupione na stronie internetowej www.bilety.opera.poznan.pl zostaną rozliczone po otrzymaniu od Państwa drogą mailową numeru zamówienia (PRO/…) oraz numeru konta.

 

SERWISY EWEJŚCIÓWKI ORAZ BILETY24

Serwisy eWejsciówki oraz Bilety24 poinformują Państwa drogą mailową o pełnej procedurze zwrotu środków pieniężnych za zakupione bilety.

 

BIURO OBSŁUGI WIDZA

W przypadku wszelkich wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widza. Biuro będzie czynne w czerwcu od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00, drogą mailową bow@opera.poznan.pl lub telefoniczną +48 783 090 245, 61 65 90 280, 61 852 08 25.

 

BILETY PODARUNKOWE

Wydłużyliśmy dla Państwa możliwość realizacji biletów podarunkowych do końca sezonu 2020/2021.

Powrót do góry