Menedżer Projektu / Kierownik Kontraktu


Kierownik kontraktu będzie osobą odpowiedzialną za realizację projektu pn. „Modernizacja sceny głównej Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki”.

Obowiązki:
- koordynowanie wszystkich prac związanych z przebiegiem w/w zadania,
- nadzorowanie pracowników oraz wszystkich wykonawców zaangażowanych w wykonywanie założeń projektu
- udział w nadzorze technicznym oraz prowadzeniu dokumentacji technicznej i finansowej,
- Bieżąca weryfikacja dokumentacji techniczno-kosztorysowej. Nadzór nad poszczególnymi etapami robót zgodnie z dokumentacją

Wymagania:
- kierownik kontraktu musi być osobą wszechstronnie uzdolnioną, posiadającą szereg kwalifikacji zawodowych;
- wyższe wykształcenie techniczne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w kierowaniu ludźmi i zarzadzaniu zespołem
- Umiejętność czytania dokumentacji projektowej,
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Proaktywności i zaangażowania w wykonywaniu powierzonych zadań
- Dyspozycyjności
- Odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
- Znajomości Autocada

Oferujemy:
- Elastyczną formę zatrudnienia
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- Pracę przy remoncie jednego z najbardziej rozpoznawalnych budynków w Poznaniu.
- Prace w zespole ludzi z pasją
- Pracę w prestiżowej instytucji umożliwiająca szerokie kontakty ze specjalistami i firmami z różnych branż technicznych, wymianę doświadczeń, poznawanie nowoczesnych technologii zarówno w zakresie urządzeń scenicznych, jak i produkcyjnych.
- Praca, która oferuje unikatowe doświadczenia związane ze specyfiką branży kulturalnej, nie zamykając jednocześnie możliwości rozwoju wiedzy i umiejętności technicznych.

Powrót do góry