Bartek Macias

Z wykształcenia architekt, z pasji artysta sztuk wizualnych i reżyser animacji. Współzałożyciel studia postprodukcyjnego Lunapark, pomysłodawca i dyrektor kreatywny inicjatywy artystycznej Yes Eye Do! oraz współwłaściciel studia LabLike projektującego gry mobilne. Na swoim koncie ma niezliczone projekty fabularne, spektakle, teatry telewizji praz spoty reklamowe. Pionier adaptacji grafiki ruchomej w przestrzeniach scenicznych opery i teatru. Jego kreatywność i wysmakowana estetyka zaowocowały współpracą z wieloma wybitnymi reżyserami, takimi jak: Amon Miyamoto, Keith Warner czy Grzegorz Jarzyna. Od kilku lat ścisły współpracownik Mariusza Trelińskiego i Borisa Kudlički, z którymi dotarł aż na scenę MET w Nowym Jorku. Artysta jest autorem projekcji wideo do takich spektakli, jak: Jolanta | Zamek Sinobrodego (reż. M. Treliński, Warszawa 2013, Nowy Jork 2015), Salome (reż. M. Treliński, Praga 2014), Druga kobieta (reż. G. Jarzyna, Warszawa 2014), Boulevard Solitude (reż. M. Treliński, Cardiff 2014), Manon Lescaut (reż. M. Treliński, Warszawa 2013, Cardiff 2014), Diabły z Loudun (reż. K. Warner, Warszawa 2013), Czarodziejski flet (reż. A. Miyamoto, Linz 2013), Hoichi – The Earless (reż. A. Miyamoto, Jokohama 2013), Orfeusz i Eurydyka (reż. M. Treliński, Warszawa 2012), Pasja wg św. Łukasza K. Pendereckiego (reż. G. Jarzyna, 2012), Latający Holender (reż. M. Treliński, Warszawa 2012), Nosferatu (reż. G. Jarzyna, Warszawa 2011), Dziecko i czary, Karzeł (reż. G. Jarzyna, Monachium 2011), Turandot (reż. M. Treliński, Warszawa 2011), Fedra (reż. G. Jarzyna, Amsterdam 2010), Areteia (reż. G. Jarzyna, Essen 2010), T.E.O.R.E.M.A.T. (reż. G. Jarzyna, Warszawa 2009), Macbeth 2008 (reż. G. Jarzyna, Warszawa 2008), Lew w zimie (reż. G. Jarzyna, Wiedeń 2007), Medea (reż. G. Jarzyna, Wiedeń 2006), Giovanni (reż. G. Jarzyna, Warszawa 2006), Così fan tutte (reż. G. Jarzyna, Poznań 2005) i Macbeth 2007 (reż. G.Jarzyna, Warszawa 2005).

Powrót do góry